Author Topic: im the best joke my mom ever made ba dum tssss  (Read 574 times)

Offline chesh is (kinda) back

  • louehhhh
  • Posts: 1121
  • oioiiiii
    • View Profile
im the best joke my mom ever made ba dum tssss
« on: May 26, 2019, 12:59:42 AM »
hi everyone, chesh here, so i wanna get back into rping some but i need one or two people to plot with maybe (not too many because i don’t want to overwhelm myself) is anyone down? kinda looking to make a character for tnw but i don’t really know which group to join or anything and i always have more inspiration to write if i have someone to do it with? anyways, yeah. just gonna dip out awkwardly, maybe pull a bran stark or something iM gOiNg tO gO nOw. <3
LOOKING AT THE STARS
AND WISHING YOU WERE THEM
hover + gallery + dump + plots

Offline Hootowls

  • Administrator
  • Posts: 8285
  • [ she/her ]
  • A badge for members who were here during Bearbones' second year! Art by Hootowls. A badge for members who were here during Bearbones' first year! Art by Hootowls.
    • View Profile
Re: im the best joke my mom ever made ba dum tssss
« Reply #1 on: May 26, 2019, 05:18:16 PM »
HEY I’m in TNW so maybe?? we can plot or smth with that?

I have a boyo named Brendan, his tags are here :^0
man i'm really gonna miss you
rest easy, little guy

Offline chesh is (kinda) back

  • louehhhh
  • Posts: 1121
  • oioiiiii
    • View Profile
Re: im the best joke my mom ever made ba dum tssss
« Reply #2 on: May 26, 2019, 06:02:43 PM »
omg i haven’t fully read all his info (i’m riding in the car and have a bit of a headache) but i LOVE him from what i have read so far! i actually have a character i have been wanting to create, maybe i can dm you ideas and we can plot with them? <3
LOOKING AT THE STARS
AND WISHING YOU WERE THEM
hover + gallery + dump + plots

Offline Orange

  • Posts: 9
    • View Profile
Re: im the best joke my mom ever made ba dum tssss
« Reply #3 on: May 26, 2019, 06:03:11 PM »
hello ! i'm new to the site and have yet to make any characters, so maybe we could brainstorm or plot? i want to get into tnw as well.

Offline chesh is (kinda) back

  • louehhhh
  • Posts: 1121
  • oioiiiii
    • View Profile
Re: im the best joke my mom ever made ba dum tssss
« Reply #4 on: May 26, 2019, 06:03:55 PM »
hi orange!! omg yes dm me<3
LOOKING AT THE STARS
AND WISHING YOU WERE THEM
hover + gallery + dump + plots

Offline crows

  • Administrator
  • Posts: 8936
    • View Profile
Re: im the best joke my mom ever made ba dum tssss
« Reply #5 on: May 26, 2019, 07:37:19 PM »
you can always hit me upp i have characters in all sorts of places so yea!
i have a strict rule against dying in the same place twice — info

Offline Hootowls

  • Administrator
  • Posts: 8285
  • [ she/her ]
  • A badge for members who were here during Bearbones' second year! Art by Hootowls. A badge for members who were here during Bearbones' first year! Art by Hootowls.
    • View Profile
Re: im the best joke my mom ever made ba dum tssss
« Reply #6 on: May 27, 2019, 08:26:29 AM »
V LATE BUT YEYE SURE!!!

I hope your headache’s gone :,^00
man i'm really gonna miss you
rest easy, little guy

Offline Milano

  • Posts: 4
    • View Profile
Re: im the best joke my mom ever made ba dum tssss
« Reply #7 on: May 27, 2019, 08:37:15 AM »
if you have room for anybody else, i'd love to plot too !